آمازون نیروگاه های بالکن جدید را با قیمت مقرون به صرفه می فروشد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/04/14 ساعت 20:20

نیروگاه بالکن TINOS 820 وات / 600 وات آماده اتصال به سیستم خورشیدی مجموعه کامل اینورتر 2 x 410 وات 1 x 600 وات

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

دامنه نیروگاه های بالکن در آمازون هر روز در حال افزایش است و قیمت ها نیز متفاوت است، بنابراین می توانید به سادگی خودتان در آمازون به دنبال سیستم های خورشیدی کوچک بگردید (در آمازون به اطراف نگاه کنید).

نیروگاه بالکن 800 وات / 600 وات مجموعه کامل 2 ماژول خورشیدی 400 واتی از برند Ja Solar an inverter

به همین دلیل گزینه های مختلف نصب وجود دارد. به عنوان مثال برای کف (به آمازون مراجعه کنید) یا در واقع برای آویزان کردن در بالکن (به آمازون مراجعه کنید). در پشت بام سوله باغ من به سادگی از این براکت ها استفاده کردم (آنها را در آمازون بررسی کنید). بنابراین راه های زیادی برای اتصال نیروگاه بالکن وجود دارد. و فراموش نکنید که بررسی کنید که آیا یارانه ای برای نیروگاه های بالکن در منطقه شما وجود دارد یا خیر. سپس خرید ارزش بیشتری دارد.

اگر چنین مجموعه کاملی از یک سیستم خورشیدی کوچک خریداری کنید، ماژول های خورشیدی، اینورتر و کابل را دریافت خواهید کرد، اما معمولا هیچ کدام را ندارند. مواد بست. لازم نیست نیروگاه بالکن را نیز به بالکن وصل کنید. من مال خودم را در پاسیو دارم.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/04/14 ساعت 20:16

نیروگاه بالکن TINOS 820 وات / 600 وات آماده اتصال به سیستم خورشیدی مجموعه کامل اینورتر 2 x 410 وات 1 x 600 وات

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هر دو نیروگاه بالکن از یک فروشنده می آیند و ویژگی های بسیار مشابهی را ارائه می دهند. شما دریافت می کنید با هم 820 وات و یک اینورتر 600 وات با اتصال WiFi و یک برنامه گوشی هوشمند منطبق. هیچ هزینه حمل و نقلی وجود ندارد. سایر ارائه دهندگان کمی گران تر هستند:

نیروگاه بالکن 800 وات / 600 وات مجموعه کامل 2 ماژول خورشیدی 400 واتی از برند Ja Solar an inverter

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/04/14 ساعت 20:15

اگر می خواهید نیروگاه بالکن بخرید، پس باید به قیمت آن توجه کنید. ارزش خرید در حال حاضر تا 600 یورو است، به طوری که سیستم به سرعت هزینه خود را پرداخت می کند، در سال های بعد سود خوبی کسب می کند و در هزینه های انرژی صرفه جویی می کند. در واقع، قیمت ها در آمازون در محدوده و به طور قابل توجهی کمتر شده است. اکنون تعدادی مجموعه کامل را خواهید یافت که ارائه سخت افزار جامد با قیمت تنها 550 یورو (مشاهده در آمازون).

این چیزی است که باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

چه چیز دیگری برای نیروگاه بالکن نیاز دارید

مجموعه کامل نیروگاه بالکن 820 وات / 600 وات 2 ماژول خورشیدی 410 واتی آماده برای اتصال مینی فتوولتائیک PV با

زیر من دارم دو پیشنهاد جذاب انتخاب شدند، که من توصیه می کنم. شما ماژول های خورشیدی قدرتمند، یک اینورتر خوب با محافظت NA و اغلب یک برنامه، و همچنین تمام کابل های لازم برای اتصال به سوکت شوکو دریافت می کنید:

مجموعه کامل نیروگاه بالکن 820 وات / 600 وات 2 ماژول خورشیدی 410 واتی آماده برای اتصال مینی فتوولتائیک PV با

فروشندگان بیشتر و بیشتری نیروگاه های بالکن را ارائه می دهند. در آمازون هم اکنون می توانید مجموعه های کاملی را پیدا کنید که قیمت بسیار خوبی دارند. در دسترس بودن خوب قطعات تضمین می کند که قیمت ها به شدت کاهش یافته است. دو پیشنهاد بسیار ارزشمند هستند.

یک نیروگاه بالکن از آمازون بخرید