آمازون قفل هوشمند درب را حتی ارزان تر می فروشد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/07/12 ساعت 8:29 ب.ظ

Nuki Smart Lock 3.0 Pro

مشتریان آمازون راضی هستند و از حدود 400 بررسی، 4.3 از 5 ستاره خوب را به آن می دهند. او را ستوده اند نصب آسان و قابلیت استفاده خوب از قلعه همچنین طول عمر باید مرتب باشد بنابراین قفل هوشمند Nuki یک ابزار کاربردی و امن برای خانه شما است که هم زمان و هم راحتی را در زندگی روزمره به شما ارائه می دهد. نصب آسان و عملکردهای متعدد این مدل را به گزینه ای پیشنهادی برای هر کسی که می خواهد خانه خود را هوشمندتر و ایمن تر کند تبدیل می کند.

Nuki Smart Lock 3.0 Pro اکنون از 208.99 یورو در آمازون

به جای 279 یورو RRP: قفل هوشمند درب با ماژول WiFi برای دسترسی از راه دور، گوشی هوشمند را به کلید تبدیل می کند.

Nuki Smart Lock 3.0 Pro سطح بالایی از امنیت را برای خانه شما ارائه می دهد. از طریق قفل اتوماتیک هنگام خروج از آپارتمان می توانید مطمئن باشید که درب شما واقعا قفل است. علاوه بر این، قفل درب تمام فعالیت‌ها را ثبت می‌کند تا همیشه دیدی کلی از ورود و خروج افراد از آپارتمان داشته باشید. با باز کردن خودکار مکان تلفن همراه شما را تشخیص می‌دهد و وقتی به خانه می‌آیید به طور خودکار در را باز می‌کند – مخصوصاً اگر در حال حاضر دستتان باز نباشد. علاوه بر این، شما می توانید کلیدهای دیجیتال را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید و بررسی کنید که چه کسی و چه زمانی در را باز کرده است.

را نصب و راه اندازی Nuki Smart Lock 3.0 Pro بسیار آسان است و فقط در چند دقیقه انجام می شود. شما نیازی به تعویض یا سوراخ کردن سیلندر قفل ندارید. ارتباط قفل درب هوشمند استانداردهای امنیتی بالایی را برآورده می کند و توسط AV-Test به عنوان “محصول خانه هوشمند آزمایش شده” اعطا شده است. را نوع حرفه ای دارای ویژگی های اضافی در مقایسه با مدل استاندارد مانند ادغام Apple HomeKit، اتصال پل، پشتیبانی NFC و گزینه کنترل قفل از طریق اینترنت در حین حرکت.

دیگر نمی خواهید خودتان را قفل کنید و به دنبال جایگزین مناسبی برای کلیدهای معمولی هستید؟ سپس باید آمازون را بررسی کنید. در آنجا می توانید Nuki Smart Lock 3.0 Pro را با کمترین قیمت تا کنون تهیه کنید. قفل الکترونیکی درب را می توان به راحتی از طریق تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند کنترل کرد. ما جزئیات را برای شما داریم.

Nuki Smart Lock 3.0 Pro با بهترین قیمت در آمازون

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/13/2023 02:17

قفل هوشمند درب برای چه کسانی ارزش دارد؟

آیا به دنبال جایگزین مناسبی برای کلیدهای معمولی هستید؟ سپس این است Nuki Smart Lock 3.0 Pro در آمازون دقیقاً چیزی که برای شما مناسب است. با استفاده از این قفل الکترونیکی درب، می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند خود، حتی با استفاده از موقعیت مکانی تلفن همراه خود، درب ورودی خود را باز کنید. می توانید قفل هوشمند درب را از آمازون برای Prime Day تهیه کنید 208.99 یورو از جمله حمل و نقل (به پیشنهاد در آمازون مراجعه کنید). در مقایسه قیمت، در غیر این صورت حداقل 263 یورو وجود دارد، بنابراین در اینجا معامله خوبی خواهید داشت.