آمازون صفحه کلیدهای بلوتوث با کیفیت بالا با کلیدهای دارای نور پس زمینه را با قیمت مناسب به فروش می رساند

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/3/29 ساعت 15:00

به طور کلی، صفحه کلید Logitech MX Keys Mini یک صفحه کلید است انتخابی عالی برای هر کسی که به دنبال یک صفحه کلید قابل اعتماد، بادوام و با ویژگی های غنی است. با طراحی بی سیم، تجربه تایپ عالی، کلیدهای عملکردی یکپارچه و عمر باتری طولانی، هر چیزی را که می توانید در یک صفحه کلید بخواهید ارائه می دهد. من شخصاً می توانم کلیدهای MX را نیز توصیه کنم و این مقاله با صفحه کلید ارائه شده نوشته شده است.

آیا به دنبال یک صفحه کلید بی سیم قابل اعتماد، بادوام و دارای نور پس زمینه هستید؟ سپس آمازون پیشنهاد مناسبی را برای شما آماده کرده است. می‌توانید Logitech MX Keys Mini را با قیمت مناسب تهیه کنید. ما جزئیات را برای شما داریم.

آمازون: Logitech MX Keys Mini با قیمت مقرون به صرفه

آنها نیز عملی هستند کلیدهای عملکرد، که می تواند کار را بسیار آسان کند و همچنین می تواند به صورت جداگانه واگذار شود. برای مثال، می‌توانید بین برنامه‌های مختلف جابه‌جا شوید، صدا را تنظیم کنید یا گوشی هوشمند یا تبلت متصل را با لمس یک دکمه کنترل کنید. کیبورد هم داره دکمه های سوئیچ آسان، که می تواند برای جابجایی سریع بین دستگاه های متصل استفاده شود.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/3/29 ساعت 15:00

صفحه کلید بی سیم لاجیتک چه چیزی به شما ارائه می دهد؟

لاجیتک MX Keys Mini

بیش از 1000 مشتری در آمازون رتبه خود را ترک کرده اند و به آن 4.5 از 5 ستاره بسیار خوب داده اند. مهمتر از همه، که قابل ستایش است تجربه تایپ دلپذیر، کیفیت بالا و باتری طولانی مدت.

صفحه کلید Logitech MX Keys Mini بی سیم است و می تواند به حداکثر سه دستگاه به طور همزمان متصل می شود تبدیل شود. اتصال از طریق است بلوتوث یا عرضه شده یکپارچه سازی گیرنده USB. این دستگاه با سیستم عامل های معروف مانند ویندوز، MacOS، iOS و اندروید سازگار است. کلیدها به خصوص صاف هستند و دارای یک نور پس زمینه سفیدکه برای صرفه جویی در مصرف برق به صورت پویا روشن و خاموش می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

باتری قابل شارژ است و تا 1000 کار می کند 10 روز با روشنایی دائمی فعال و تا 5 ماه با چراغ خاموش. اگر باتری خالی است، می توان آن را به سادگی با استفاده از باتری ارائه شده تعویض کرد کابل USB-C به اتهام.

Logitech MX Keys Mini اکنون از 64.00 یورو در آمازون

به جای 119 یورو RRP: صفحه کلید بی سیم با روشنایی کلید، گیرنده بلوتوث و USB، اتصال USB-C، عمر باتری طولانی، قابلیت تعویض آسان، برای PC و Mac.

همین الان می توانید صفحه کلید بلوتوث بی سیم را از لاجیتک دریافت کنید 64 یورو از جمله حمل و نقل در آمازون (به پیشنهاد در آمازون مراجعه کنید). مقایسه قیمت نشان می دهد که شما باید حدود 84 یورو را در سایر خرده فروشان بپردازید، بنابراین در اینجا پس انداز خوبی خواهید داشت.