آمازون دوباره ژنراتورهای خورشیدی را با باتری و پنل های خورشیدی به صورت مجموعه ای با قیمت های بسیار پایین تر به فروش می رساند

ژنراتورهای خورشیدی در حال حاضر بسیار محبوب هستند. می توانید از آن برای تبدیل نور خورشید به انرژی در هر مکانی استفاده کنید و آن را در باتری ذخیره کنید. شما دقیقاً چنین ژنراتور خورشیدی با ظرفیت 606 وات ساعت و یک ماژول خورشیدی 100 وات را در یک مجموعه دریافت می کنید. در آمازون در حال حاضر با قیمت تنها 705 یورو (مشاهده در آمازون). معمولاً باید بیش از 800 یورو برای آن بپردازید.

ALLPOWERS نیروگاه قابل حمل ژنراتور قابل حمل 606Wh 164000mAh ژنراتور خورشیدی ذخیره سازی برق سیار

اگر همه اینها برای شما خیلی بزرگ و گران است، پس یک جایگزین وجود دارد باتری 288 وات اما همان پنل خورشیدی 100 واتی به قیمت 381 یورو (مشاهده در آمازون). می‌توانید برخی از دستگاه‌های کوچک‌تر را نیز با آن شارژ کنید، اما اگر به شدت از آن استفاده می‌کنید، باید دفعات بیشتری شارژ کنید.

ALLPOWERS S300 نیروگاه قابل حمل 288Wh / 78000mAh ژنراتور خورشیدی ذخیره سازی برق سیار قابل حمل

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/10/2022 08:57

اگر می‌خواهید خودتان را بپوشانید اما نمی‌خواهید پول زیادی خرج کنید، می‌توانید دوباره یک ژنراتور خورشیدی متوسط ​​با پنل خورشیدی 100 واتی را با قیمتی کمتر از آمازون خریداری کنید. از طرف دیگر، یک مجموعه کوچکتر با پول کمتر وجود دارد.

آمازون ژنراتورهای خورشیدی را ارزان تر به صورت مجموعه می فروشد

ALLPOWERS نیروگاه قابل حمل ژنراتور قابل حمل 606Wh 164000mAh ژنراتور خورشیدی ذخیره سازی برق سیار

ALLPOWERS S300 نیروگاه قابل حمل 288Wh / 78000mAh ژنراتور خورشیدی ذخیره سازی برق سیار قابل حمل

بسته به ظرفیت باتری و عملکرد، می توانید کارهای زیادی با یک ژنراتور خورشیدی انجام دهید. مدل‌های کوچک‌تر برای شارژ دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ، تبلت، گوشی‌های هوشمند و موارد مشابه مناسب هستند. اگر می خواهید از کتری یا سایر لوازم آشپزخانه نیز استفاده کنید، به قدرت قابل توجهی بیشتری نیاز دارید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/10/2022 06:15

چنین ژنراتور خورشیدی چه کاری می تواند انجام دهد؟

اگرچه ژنراتور خورشیدی فقط یک باتری 606 وات ساعتی دارد، شما حتی دو سوکت شوکو نیز در اختیار دارید. معمولاً فقط یک اتصال در محدوده قیمت و اندازه وجود دارد. همچنین خروجی های مختلف دیگری از طریق USB و موارد مشابه وجود دارد. بنابراین می توانید چندین دستگاه را همزمان به هم متصل کنید. در سوکت، در ماشین یا به سادگی با پنل خورشیدی شارژ می شود.

شما فقط می توانید برای مدت زمان بسیار کوتاهی از یک بخاری استفاده کنید، زیرا به حدود 2000 وات در ساعت نیاز دارد. ژنراتورهای خورشیدی با ذخیره باتری برای این کار طراحی نشده اند – حداقل نه مدل های کوچک. سپس باید به مدل‌های بسیار قوی‌تری متوسل شوید که هزینه بسیار بیشتری دارند (به آمازون نگاه کنید). و حتی پس از آن برای مدت طولانی کار نمی کند.



منبع