آمازون در حال حاضر لوازم جانبی کامل را برای همه رانندگان با قیمت های پایین می فروشد

رانندگی در حال حاضر به اندازه کافی گران است. اگر پس از آن اشتباه کوچکی مرتکب شوید و از شما خواسته شود که پولی غیرضروری بپردازید، مزاحمت بسیار زیاد است. تله های زیادی در کمین زندگی روزمره وجود دارد که می تواند منجر به هزینه های غیر ضروری شود. با دیسک پارکینگ برقی که در حال حاضر در آمازون به فروش می رسد، خطر دریافت بلیط پارکینگ را به شدت کاهش می دهید.

آمازون دیسک های پارکینگ برقی را به ویژه ارزان می فروشد

برخی از جایگزین ها در آمازون:

به روز رسانی از 06 آوریل 2023: دیسک پارک الکترونیکی Needit Park Micro دوباره با قیمت 23.95 یورو فروخته شد (آن را در آمازون بررسی کنید). ما از این مدل در خانواده استفاده می کنیم و تا به حال کاملاً کار کرده است و به دلیل اندازه جمع و جور به سختی قابل توجه است.

دیسک پارک الکترونیکی Needit Park Micro با تاییدیه I پارکومتر دیجیتال میکرو آبی با باتری

در فضاهای پارکینگ بیشتر و بیشتر باید یک دیسک پارکینگ نمایش دهید تا نشان دهد چه زمانی با ماشین وارد شده اید. این دیگر نه تنها در پارکینگ‌های معمولی در خیابان، جایی که مستقیماً از شما درخواست نمی‌شود، ضروری است، بلکه اکنون در بسیاری از سوپرمارکت‌ها نیز ضروری است. تا حدی با سنسورها یا نظارت تصویری، پس از ورود شما ضبط می شود. اگر دیسک پارکینگ پشت شیشه جلو وجود نداشته باشد، شما پیچ شده و بلیط پارک دریافت می کنید.

توجه: قیمت در آمازون در حال حاضر در نوسان است.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 04/06/2023 18:47

مقاله اصلی:

دیسک پارکینگ برقی فقط جایگزین دیسک پارکینگ معمولی می شود و نه بلیط پارکینگی که ممکن است مجبور شوید از ماشین بگیرید. همچنین اگر در جایی پارک کنید که اجازه پارک کردن ماشین خود را ندارید، از شما محافظت نمی کند. به طور کلی، چنین دیسک های پارکینگ برقی بسیار متقاعد کننده هستند، زیرا اغلب از بلیط اجتناب می کنید و به سرعت قیمت خرید را پس می گیرید.

این دقیقا همان جایی است که دیسک برقی پارکینگ وارد عمل می شود که به طور خودکار خود را تنظیم می کند. فقط برای دیسک پارکینگ تمام اتوماتیک PS1800 Park Micro با تاییدیه در حال حاضر از آمازون با قیمت 23.90 یورو در دسترس است. (مشاهده در آمازون). معمولاً برای این کار باید 30 یورو یا بیشتر بپردازید. در یک بسته دوبل شما کمی بیشتر پس انداز می کنید و فقط 40 یورو می پردازید (به آمازون نگاه کنید).

به محض توقف حرکت وسیله نقلیه، زمان رسیدن به طور خودکار بر روی یک نمایشگر کوچک پس از بیش از 20 ثانیه نشان داده می شود. شما لازم نیست کار دیگری انجام دهید. دستگاه کوچک به سادگی به شیشه جلو وصل شده و از آن پس به صورت خودکار کار می کند. این کل سیستم توسط اداره حمل و نقل موتور فدرال تایید شده است. شماره تایید مربوطه چاپ می شود تا در بازرسی قابل بررسی باشد.

دیسک پارک الکترونیکی Needit Park Micro با تاییدیه I پارکومتر دیجیتال میکرو آبی با باتری

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

آیا ارزش این را دارد که اکنون برای صرفه جویی بیشتر به یک خودروی برقی تبدیل شوید؟

آنچه باید در مورد دیسک پارکینگ برقی در نظر بگیرید