آمازون در حال جمع آوری یک هدیه برای اعضای Prime است – اما یک چیز بزرگ وجود دارد

به طور سطحی، آمازون پس از 98 میلیون آهنگ جدید، با نوآوری های خود، امتیاز بزرگی را به مشتریان Prime ارائه می دهد. متأسفانه، استفاده واقعی به دلیل نیاز به استفاده از حالت shuffle محدود شده است. برای اینکه واقعاً پس از افزایش قیمت برای اشتراک Prime و در مواجهه با رقابت شدید، ارزش افزوده به مشتریان ارائه دهد، آمازون باید موارد بیشتری را ارائه دهد.



منبع این کل کاتالوگ موسیقی را برای اعضای Prime منتشر می کند، که قبلاً فقط از طریق Amazon Music Unlimited قابل دسترسی بود. اما آمازون خدمات پخش موسیقی خود را از امرار معاش خود محروم نمی کند، زیرا یک محدودیت قابل توجه وجود دارد: مشترکین Prime نمی توانند از طیف گسترده ای که نیاز دارند استفاده کنند، اما می توانند فقط در مورد پخش تصادفی

همزمان، آمازون در حال ارتقاء دامنه پادکست ها و پخش های رادیویی است. در اینجا نیز انتخاب باید بزرگتر باشد. همچنین با بسیاری از ارائه دهندگان توافق نامه هایی برای فعال کردن گوش دادن بدون آگهی به پادکست های محبوب بسته شده است.

فلیکس گریوز
فلیکس گرابر، ویراستار GIGA، کارشناس خودروهای الکترونیکی، تحرک و مسائل مصرف کننده

تا به حال، آمازون موزیک پیشنهادی بوده است که تنها به میزان بسیار کمی به عضویت Prime مرتبط است. مشتریان پرایم می‌توانند بدون نیاز به اشتراک اضافی در Amazon Music Unlimited به ۲ میلیون آهنگ گوش دهند. هزینه آن حداقل 9.99 یورو در ماه است. اما اکنون آمازون در حال برداشتن گامی است که این دو سرویس را به هم نزدیکتر می کند. اعضای Prime اکنون می توانند دسترسی داشته باشند 100 میلیون آهنگ دسترسی، بدون هزینه اضافی و بدون تبلیغات. آمازون اکنون این را اعلام کرده است (منبع: dpa از طریق ولت).

بنابراین احتمالاً آهنگ مورد علاقه خود را می شناسید وقتی دوست داری گوش نکن در عوض، مولد اعداد تصادفی حکومت می کند. حداقل مشترکین Amazon Prime می توانند آهنگ ها را در لیست های پخش ذخیره کنند. اکنون می توانید 15 لیست ایجاد و نگهداری کنید. همچنین می توانید آهنگ ها را به طور نامحدود رد کنید.

آمازون یکی از بازیگران بزرگ در تجارت استریم است. در حالی که عملاً هیچ کس دیگری به جز نتفلیکس نمی تواند با این ویدیو همراهی کند، موسیقی تا این حد روان اجرا نمی شود. اکنون باید تغییر کند. آمازون پیشنهاد Prime را ارتقا داده و به Spotify و Apple Music حمله می کند. اما سود آن مشکوک است.

آمازون

آمازون کاتالوگ موسیقی را باز می کند: مشتریان Prime 100 میلیون آهنگ دریافت می کنند

بنابراین اگر فقط می خواهید در طول مسیر کمی موسیقی پخش کنید، انتخاب افزایش می یابد به طور گسترده برای مشتریان Prime اما اگر به دنبال آهنگ یا آلبوم خاصی هستید که قبلاً در دسترس نبود، احتمالاً آن را پیدا نخواهید کرد. اگرچه آمازون هر از چند گاهی کاتالوگ ها را به روز می کند، 98 درصد از تمام آهنگ هایی که اعضای Prime می توانند از طریق آمازون موزیک بشنوند را نمی توان در جستجو پیدا کرد.

با عضویت در Amazon Prime این خدمات را دریافت می کنید:

استراتژی جدید آمازون: و چه فایده ای دارد؟