آمازون جاروبرقی های دستی بی سیم سامسونگ را با قیمت های بالا به فروش می رساند

سامسونگ در صورت شارژ کامل یکی را می دهد عمر باتری 40 دقیقه که برای فضاهای نشیمن کوچکتر کاملاً مناسب است، اما در خانه ای با چندین طبقه کمیاب است. از بسته باتری به طور دائم در این دستگاه نصب نمی شود، همانطور که معمولاً اتفاق می افتد، اما قابل معاوضه می باشد. برای استفاده معقول از این، باید یک باتری دوم بخرید – هزینه: حداقل 130 یورو. بنابراین تنها زمانی مفید است که باتری، مانند سایر دستگاه های الکترونیکی، پس از یک دوره طولانی استفاده از بین برود.

برای فروش در آمازون
در ویدیوی GIGA می توانید آنچه را که باید قبل از خرید جارو شارژی بدانید:

جارو شارژی سامسونگ جت 60 توربو برای چیست؟

اگر مدتی است که به دنبال جارو شارژی می گردید، می توانید آن را در آمازون پیدا کنید سامسونگ جت 60 توربو فقط برای 199 یورو به آن دست پیدا کنید (به پیشنهاد در آمازون مراجعه کنید). در مقایسه قیمت، جاروبرقی هزینه دارد حداقل 264 یورو، بنابراین در اینجا پس انداز بسیار خوبی دریافت می کنید. هزینه ارسال محاسبه نمی شود.

علاوه بر این، پس از خرید و ثبت نام بعدی در صفحه کمپین، آن را از سامسونگ دریافت می کنید 30 یورو برگشت نقدی در خرید شما این نتیجه به ویژه خوب است قیمت موثر فقط 169 یورو.

سامسونگ جت 60 توربو
جاروبرقی های دستی بی سیم بسیار ارزان تری نیز در بازار وجود دارد. با این حال، اینها اغلب دارای نقاط ضعف بسیاری مانند هندلینگ ضعیف به دلیل سنگین بودن یا قدرت مکش بسیار ضعیف یا عمر باتری بسیار کوتاه هستند. با این حال، به نظر می رسد این دستگاه به سختی دارای این نقاط ضعف باشد.

به جای 264 یورو: جارو برقی دستی بی سیم، بدون کیسه، با حداکثر توان 150 وات و باتری لیتیوم یونی 21.6 ولت قابل تعویض. بازگشت نقدی کمتر از 30 یورو از سازنده.

سامسونگ جت 60 توربو

اگر به دنبال یک جارو برقی دستی جمع و جور و قدرتمند هستید، آمازون در حال حاضر پیشنهاد خوبی برای دستگاهی با کیفیت بالا از سامسونگ ارائه می دهد. به ویژه جذاب: شما 30 یورو بازگشت نقدی از سازنده دریافت می کنید. ما تمام جزئیات را برای شما داریم. ر.

آمازون: جارو برقی دستی سامسونگ با قیمت مناسب

این موضوع توسط مشتریان آمازون نیز تایید شده است که به طور متوسط ​​4.2 از 5 ستاره را به دستگاه می دهند. بیش از هر چیز مورد ستایش است قدرت مکش بسیار خوب از دستگاه جارو شارژی هم از شر موها و هم آلودگی های درشت خلاص می شود. همچنین رسیدگی دستگاه از جمله تخلیه ساده ظرف خاک توسط بسیاری از خریداران تحسین می شود. فیلتر داخلی برای اطمینان از هوای تازه در اتاق هنگام جاروبرقی طراحی شده است.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 10/13/2022 ساعت 4:04 بعد از ظهر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع