آمازون تریلرهای علمی تخیلی آشکار را از نتفلیکس می رباید

امتیاز IMDb 6.7 نوید سرگرمی های سرگرم کننده را می دهد. اکثریت قریب به اتفاق منتقدان حرفه‌ای در Rotten Tomatoes مشتاق‌تر از کار کارگردان نسبتا ناشناخته Grant Sputore بودند. کل 89 درصد در «گوجه‌سنج» برای خودشان صحبت کنند

ضربه بزرگ سینما بود “من مادر هستم” نه این ممکن است به این دلیل باشد که این تریلر علمی تخیلی به طور مستقیم و فقط در نتفلیکس در ژوئن چهار سال پیش در ایالات متحده آمریکا و سایر کشورها منتشر شد. در این کشور و در اتریش، این فیلم در آگوست 2019 اکران شد، اما حتی در آن زمان نیز فیلم موفق نبود و فقط جهش یافته بود. بعدا برای نکته داخلی.

فیلم علمی تخیلی «من مادر هستم» از نتفلیکس ممنوع شد

فیلم علمی تخیلی آمریکایی-استرالیایی با بازی هیلاری سوانک چهار سال پیش اکران شد. این مایه تاسف است، زیرا «من مادرم» قطعا ارزش دیدن را دارد و در پایان با صحنه‌پردازی‌های مجلسی‌مانند متقاعد می‌شود. نکته فیلم اکنون در نتفلیکس منتشر شده است، اما اکنون به صورت رایگان در آمازون در دسترس است.

نتفلیکس

این فیلم از 22 جولای برای تماشای رایگان در Amazon Freevee در دسترس است. شما باید به تنهایی منتظر وقفه های تبلیغاتی کوتاه باشید، اشتراک پولی Prime برای این کار ضروری نیست (آمازون Freevee را کشف کنید).

به اختصار: تا زمانی که فیلم هنوز در نتفلیکس در دسترس است، تماشا کنید. متناوبا، “من مادر هستم” را می توان با کیفیت HD از Amazon Prime Video با قیمت 4 یورو اجاره کرد. یک بلوری نیز با قیمتی کمتر از 10 یورو در دسترس است (مشاهده در آمازون).

بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد و مانند یک نمایش مجلسی روی صحنه می رود. بنابراین اگر منتظر نبردهای بزرگ هستید، ممکن است ناامید شوید. که هر چند علمی تخیلی متفکر اگر می‌توانید چیزی به دست آورید و موضوع هوش مصنوعی را هیجان‌انگیز بدانید، حتما باید آن را تنظیم کنید.

بازی خوب و باهوش: منتقدان عاشق فیلم شدند

تریلر شما را در حال و هوای فیلم قرار می دهد:

به طور خلاصه، اینگونه (ترجمه شده) می‌خوانیم: «هیجان‌انگیز، خوش‌بازی و هوشمند، من مادر هستم، یک داستان علمی تخیلی بلندپروازانه است که تا حد زیادی به اهداف چشمگیر خود می‌رسد.»

چهار سال بعد، این فیلم اکنون دوباره از نتفلیکس خارج می‌شود و در اختیار ارائه‌دهنده استریم است فقط تا 21 جولای 2023 در دسترس است. اگر هنوز فیلم را نمی‌شناسید، می‌توانید در چند روز آینده آن را دنبال کنید (آن را در نتفلیکس تماشا کنید).

اما واقعاً در مورد چه چیزی نیست؟ البته ما نمی‌خواهیم در این مرحله خیلی چیزها را فاش کنیم و نمی‌خواهیم اسپویل‌هایی را به اشتراک بگذاریم. بنابراین، به طور خلاصه خلاصه ای از نتفلیکس: “پس از انقراض دسته جمعی بشر، دختری که توسط یک اندروید بزرگ شده است، با ملاقات با انسان دیگری ناگهان دنیایش زیر و رو می شود.”

به روز شده در 22 ژوئیه 2023: در نتفلیکس است “من مادر هستم” از 21 جولای دیده نشده است. در عوض، آمازون فیلم هیجان انگیز علمی تخیلی را که باید حتما ببینید را انتخاب می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع