آمازون بی شرمانه محصولات جعلی را تبلیغ می کند: مشتریان ناآگاه از بین می روند

حافظه داخلی گوشی هوشمند بسیار کوچک است، کتابخانه دیجیتالی بازی های نینتندو سوییچ از زمان آخرین فروش افزایش یافته است، یا تعدادی از فیلم ها و سریال ها قرار است قبل از سفر تعطیلات روی تبلت دانلود شوند. دلایل آن یک کارت حافظه microSD بزرگ بخرید آیا زیاد هست. و در واقع، قیمت رسانه‌های ذخیره‌سازی کوچک در سال‌های اخیر به کاهش شدید خود ادامه داده است. مدل های جامد از برندهای معروف مانند SanDisk با 256 گیگابایت حافظه اکنون با قیمت کمتر از 30 یورو در دسترس هستند. (مشاهده در آمازون).

SSD های تقلبی نیز به طور فزاینده ای در آمازون ارائه می شوند:

هر کسی که مرتباً به صورت آنلاین سفارش می دهد، مطمئناً با محصولات تقلبی مختلفی روبرو شده است. حتی در آمازون، شما از دست فروشندگان مشکوکی که سعی می کنند مشتریان بالقوه را با پیشنهادات ارزان قیمت بی نظیری از بین ببرند، در امان نیستید. علاوه بر درایوهای SSD تقلبی، پیشنهادات کارت‌های microSD غول‌پیکر نیز افزایش یافته است که با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌شوند. ما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید تبلیغات پاره‌کننده را در یک لحظه تشخیص دهید.

آمازون

جداسازی آمازون: کارت‌های حافظه غول‌پیکر با قیمت‌های کوچک فریبنده می‌شوند

خرید از آمازون: همه باید این 19 ترفند را بدانند

کسانی که به دنبال کارت microSD جدید هستند بهتر است به مدلی از سازندگان معروف مانند Samsung، SanDisk، Kingston، PNY، Intenso، TransCend یا Lexar و هنگام خرید از آمازون مطمئن شوید که کارت مناسب را دارید. توسط خود سازنده یا آمازون فروخته می شود. شما باید از پیشنهادات شخص ثالث خودداری کنید.

می توانید از ابزارهایی مانند h2testw (دانلود از heise) استفاده کنید تا بررسی کنید که آیا همه چیز در کارت microSD درست است یا خیر.

برای مثال، اگر کارت حافظه را در رایانه خود قرار دهید، حتی ممکن است میزان حافظه تبلیغ شده را مشاهده کنید. تنها زمانی که داده های خود را ذخیره می کنید، مشخص می شود که جعلی هستند. زیرا آنها به سادگی در طول فرآیند نوشتن گم می شوند. برای این کارت‌های جعلی تغییر کنترلر حافظه معمول است که سیستم فریب خورده و فکر می کند که حافظه بیشتری وجود دارد.

برای اینکه در دام فروشندگان مشکوک نیفتید، چک لیست کوچکی برای شما درست کرده ایم که می توانید از آن به عنوان راهنما استفاده کنید. برای تشخیص پیشنهادات گستاخانه‌ای برای کارت‌های microSD:

  • طراحی بر اساس کارت های SanDisk/Samsung است
  • هنگام تعیین حافظه، از اعداد عجیب گیگابایت مانند “982 گیگابایت” استفاده می شود
  • قیمت ها غیر منطقی است، بلیط ها در مقایسه مستقیم با رقبای معتبر فقط نصف یا حتی کمتر قیمت دارند.
  • رتبه بندی و نظرات بد کاربران
  • سرعت انتقال پایین

در نهایت، در اینجا لیستی از چند کارت microSD تقلبی است که در حین تحقیق در مورد آمازون با آنها برخورد کردیم. این فهرست هنوز کامل نشده است. قطعاً نباید این مدل ها را در سبد خرید خود قرار دهید:



منبع اگر قبلاً یکی از کارت‌های جعلی را خریداری کرده‌اید، ممکن است همینطور باشد که در ابتدا حتی متوجه آن نمی شوید. این در رتبه بندی برخی از مدل های جعلی در آمازون نیز منعکس شده است. برخی از آنها به طرز شگفت آوری خوب ظاهر می شوند.

همه مدل هایی که رتبه بندی زیر 4 از 5 ستاره ممکن باید از دروغ پرهیز کرد فریب قیمت های توافقی اتوپیایی را نخورید. اگر چیزی بیش از حد خوب باشد که واقعیت داشته باشد، معمولاً همینطور است. در صورت مشاهده پیشنهاد جعلی در آمازون، آن را از طریق وب سایت گزارش دهید تا تبلیغ در سریع ترین زمان ممکن حذف شود و خرده فروش مسدود شود.

گالری عکس را شروع کنید(20 تصویر)

کارت‌های SD و microSD می‌توانند از مدلی به مدل دیگر بسیار متفاوت باشند. در این ویدیو به شما می گوییم که هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنید:

کارت‌های microSD اشتباه در آمازون: چگونه تقلبی‌ها را تشخیص دهیم

اما با چنین پیشنهاداتی، زنگ خطر باید بلافاصله برای خریداران بالقوه به صدا درآید – زیرا بیشتر محصولات تقلبی وقیحانه هستند.

کارت microSD 256 گیگابایتی SanDisk را در آمازون ببینید

اما با توجه به قیمت، شما می توانید به راحتی دو برابر، اگر نه چهار برابر، فضای ذخیره سازی! حداقل آن را امتحان کنید سفید کردن نتایج جستجو در آمازونهنگامی که به دنبال کارت microSD هستید. 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت حدود 20 یورو در دسترس است، مدل 1 ترابایتی با قیمت 33.75 یورو و فضای ذخیره سازی عظیم 2 ترابایتی تنها 74.99 یورو قیمت دارد – این وسوسه انگیز به نظر می رسد، اینطور نیست؟

حتی دومین نتیجه جستجو در آمازون هم جعلی است. (منبع تصویر: اسکرین شات)