آمازون به زودی موفق ترین فیلم دی سی را به نمایش خواهد گذاشت

از نظر کیفی، آکوامن سرگرمی های ابرقهرمانی قوی ارائه می کند، نه برجسته، اما بد هم نیست. برای حرفه ای های Rotten Tomatoes، برای 65 درصد کافی است بینندگان حتی 73 درصد را می بخشند تایید مثبت به طور خلاصه: می توانید بدون پشیمانی تماشا کنید.

و همه چیز در مورد چیست؟ حتی اگر دیگر فیلم‌های دنیای دی‌سی یا ترتیب آنها را نمی‌شناسید، می‌توانید داستان را به خوبی دنبال کنید. سپس «آکوامن» نیز به صورت انفرادی فیگور خوبی را کاهش می دهد. آمازون فیلم را در یک جمله کاملاً به درستی توصیف می کند: «آکوامن شروع آرتور کوری، نیمه آتلانتیس را فاش می کند و او را به سفری می فرستد تا ثابت کند که شایسته سرنوشتش است: پادشاه آتلانتیس شود».

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

همانطور که قبلا ذکر شد، بخشی از حزب نیز وجود دارد جیسون موموآ (بازی تاج و تخت، Dune، See) و امبر هرد. او آخرین بار به دلیل رابطه قبلی اش با جانی دپ در کانون توجه قرار گرفت. از طرفی دیگر مجبور نیستیم بزرگان سینما مانند ویلم دافو یا نیکول کیدمن را معرفی کنیم. تموئرا موریسون را اخیراً در نقش بوبا فت (جنگ ستارگان: ماندالوریان) می شناسید.

اتفاقاً: قرار است در پایان سال، دنباله ای که مدت ها منتظرش بودیم وارد سینماها شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش رفت، پس شروع کنید “آکوامن و پادشاهی گمشده” از 23 دسامبر تا آن زمان، فقط خود را دوباره با نسخه اصلی 2018 پذیرایی کنید.

یک تریلر بیش از 1000 کلمه می گوید:

متأسفانه، این دیگر برای هر مشتری کار نمی کند:

اکشن ابرقهرمانی خوب: می توانید آن را ببینید

تا به امروز، “آکوامن” فقط این نیست موفق ترین فیلم از دنیای دی سی، بلکه پرفروش ترین فیلم دی سی در تمام دوران ها – این فیلم تقریباً 1.15 میلیارد دلار درآمد داشت. حتی فیلم «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان هم نمی تواند از پس آن برآید.

Aquaman – Trailer 2 German

هیچ ابرقهرمان دیگری در دنیای دی سی بیشتر از او در باکس آفیس پول درآورده است، حتی بتمن نیز پیر به نظر می رسد. اما اکنون آمازون «آکوامن» را از پیشنهاد پرایم ویدیو بیرون می‌اندازد. اگر همچنان می خواهید موفق ترین فیلم دی سی را ببینید، باید عجله کنید یا جای دیگری را جستجو کنید.

“آکوامن” از آمازون خارج می شود: نتفلیکس و RTL + هنوز هم می توانند ارائه دهند

فقط تا 24 ژانویه 2023 می توانید جیسون موموآ را در نقش آرتور کاری با نام مستعار آکوامن در آمازون پرایم ویدیو ببینید. پس از آن، ششمین فیلم از دنیای فعلی DC از نمونه کارها حذف خواهد شد (به Aquaman در Amazon Prime Video مراجعه کنید). اگر دیر کرده اید، باید فیلم را به صورت جداگانه اجاره کنید یا همچنان می توانید آن را در نتفلیکس (به نتفلیکس مراجعه کنید) و RTL+ (به RTL+ مراجعه کنید) در جریان است.