آمازون میگوید: «از 31 اکتبر 2022، همه شرکای فروش با آدرس بازگشت استاندارد در آلمان که در Amazon.de به فروش میرسند باید برچسبهای بازگشت پیشپرداخت را برای روش حمل و نقل با ردیابی یا بازپرداخت بدون بازگرداندن کالا برای همه درخواستهای بازگشت مشتری ارائه دهند.» بین دیگران.
آمازون از 31 اکتبر 2022 تغییر مهمی را در بازدهیها ارائه میکند که برای شما به عنوان یک مشتری آرامش بزرگی خواهد بود. این در مورد بازار است، جایی که بازدهی از خرده فروشان خاص همیشه بدون مشکل انجام نمی شود.

آمازون خرده فروشان را مجبور می کند از برچسب های برگشتی پیش پرداخت استفاده کنند

مطمئناً این مرحله به اندازه مشتریان، تجار آمازون را خشنود نخواهد کرد. مخصوصاً اگر دلال ها فقط به عنوان ایستگاه میانی دراپ شیپینگ انجام می دهند یا از خارج از کشور کار می کنند و اصلاً برای بازگشت برنامه ریزی نشده است. این امر خرید برای مشتریان آمازون را بسیار آسان تر و ایمن تر می کند.
اگر چیزی را مستقیماً از آمازون میخرید و سپس میخواهید آن را برگردانید، فرآیند بسیار ساده است. شما با حساب خود ثبت نام می کنید، ترتیب بازگشت را می دهید و بلافاصله برچسب بازگشت پیش پرداخت را دریافت می کنید. اگر چیزی را در بازار از خردهفروش دیگری خریداری میکنید که ممکن است قیمت پایینتری داشته باشد، بازگرداندن آن همیشه به این آسانی نیست. اگر مشکلی وجود دارد، می توانید از ضمانت A-to-z آمازون استفاده کنید، اما این یک تلاش اضافی برای شما و آمازون است. این باید در 31 اکتبر 2022 به پایان برسد (منبع: وبلاگ Caschys). سپس هر خردهفروش باید برچسبهای برگشتی پیشپرداخت را با ردیابی ارائه دهد:
آنچه باید در مورد Amazon Prime بدانید:
آمازون مشتری پسندی را افزایش می دهد
دیگر اساساً دیگر مهم نیست که از کجا چیزی در آمازون میخرید. اگر میخواهید چیزی را برگردانید، باید مستقیماً از طریق حساب خود برچسب بازگشتی به شما ارائه شود. استثنا محصولاتی با ارزش بیش از 500 یورو هستند، جایی که تاجر می تواند بازگشت را بررسی کند و به او اطلاع داده شود. علاوه بر این، برای مبالغ کم، بازپرداخت فوری مبلغ بدون بازگشت امکان پذیر است.