در مورد بلیط 49 یورویی ساکت شده است. در حالی که شهروندان منتظر سیگنال شروع رسمی هستند، سیاستمداران و شرکت های حمل و نقل در پس زمینه در حال کار بر روی اجرای آن هستند. رئیس DB Regio دیگر هیچ مانع بزرگی برای Deutschlandticket نمی بیند – و ترسی را که رانندگان اتوبوس و قطار برای مدت طولانی داشتند برطرف می کند.

قیمت بلیط گران، تعرفه های گیج کننده: پس از پایان بلیط 9 یورویی در آگوست 2022، رانندگان اتوبوس و قطار دوباره به دنیای دلگیر حمل و نقل عمومی در آلمان منجنیق شدند. اما این فقط باید یک انتقال باشد: بلیط 49 یورویی باید در پایان سه ماهه اول سال 2023 راه اندازی شود. شهروندان دیگر نباید انتظار تاخیرهای بزرگ را داشته باشند.

بلیط 49 یورویی: ظرفیت صندلی ها قابل افزایش است

اولین پالا با توجه به جزئیات حقوقی، مالی و مسائل تعرفه‌ای می‌گوید: «اما من هیچ مانع دیگری در اینجا نمی‌بینم» (منبع: Handelsblatt). پالا باید بداند: بومی تیرول جنوبی اداره DB Regio AG است که حمل و نقل منطقه ای دویچه بان را کنترل می کند. به نظر شما Deutschlandticket این کار را خواهد کرد تسهیل حمل و نقل عمومی در آلمان: “با این کار، مزیت رقابتی خودرو را حذف می کنیم.”

بلیت 49 یورویی احتمالاً نمی تواند موفقیت بزرگ نسخه قبلی خود را تقویت کند. با این وجود، رئیس منطقه انتظار تقاضای بالایی دارد. با این حال، این نباید منجر به از دست دادن راحتی شود، زیرا عمدتاً در مناطق شهری است ظرفیت کافی موجودپالا توضیح می دهد: “ما بیشترین برد را در آنجا داریم و همچنین می توانیم تعداد صندلی ها را بیشتر کنیم.” این همان جایی است که بیشترین تقاضا مورد انتظار است.

بنابراین اگر پس از معرفی Deutschlandticket از ایستادن دائمی می ترسید، می توانید نفس راحتی بکشید.

بلیط 49 یورویی تنها نوآوری مهم در سال 2023 نیست:

دویچه بان می خواهد ظرفیت صندلی ها را نمایش دهد

دویچه بان به هر حال به موضوع خسته کننده صندلی ها توجه بیشتری می کند. ابزاری که به تازگی ارائه شده است برای نشان دادن ظرفیت صندلی در واگن های فردی در نظر گرفته شده است. این پروژه آزمایشی در قطارهای S-Bahn در هامبورگ و اشتوتگارت آغاز خواهد شد.