آلمانی ها در خرید موبایل واقعا به این نکته توجه می کنند

از سوی دیگر، این سوال وجود داشت که آیا برند، عملکرد و مدل مرتبط‌تر هستند، که 50 درصد از شرکت‌کنندگان در سراسر جهان از آن حمایت کردند. این گفته به طور خاص درست است 44 درصد از شرکت کنندگان آلمانی به. بنابراین، هر دو طرف کم و بیش در تعادل هستند – مشابه چین، استرالیا و بریتانیا – اما هر کدام دروغ می‌گویند کمتر از میانگین جهانی.

هر رسید یک برگه رای است: شما همچنین می توانید تصمیمات خرید سازگار با آب و هوا را در لوازم الکترونیکی مصرفی بگیرید. اما همانطور که نتایج مطالعات جدید نشان می دهد، ما در آلمان کمتر از میانگین جهانی هستیم.

در آلمان کمتر از نیمی به مصرف پایدار توجه دارند

اما این مطالعه همچنین نحوه طبقه‌بندی جنبه‌های مختلف در آینده را مشخص کرد: در حالی که قیمت، کاربر پسند بودن و ویژگی‌های خاص هنوز هم جایگاه را تسخیر می‌کنند، اما به شرح زیر است. در رتبه چهارم حفاظت از داده ها و پس از آن پایداری در رتبه پنجم قرار دارد. از دیدگاه خریدار، استفاده آگاهانه از فناوری – چه در جهت دوستی با محیط زیست یا حفاظت از داده ها – توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

مؤسسه تحقیقات بازار YouGov یکی دارد مطالعه در زمینه ایمنی و پایداری لوازم الکترونیکی مصرفی در 18 کشور انجام شد (منبع: YouGov). جنبه‌های مختلف مربوط به رفتار خرید پاسخ‌دهندگان در پیش‌زمینه بود، از جمله اینکه آیا کار آگاهانه محیط‌زیست برندهای الکترونیک مربوطه بر تصمیم خرید تأثیر می‌گذارد. 52 درصد از افراد مورد بررسی در سراسر جهان با این بیانیه موافق هستند در آلمان، با 48 درصد، کمتر از نیمی در مورد پایداری توجه کنید از سوی دیگر در هند و مکزیک هر کدام 73 درصد است.

نمودارهای میله ای برای کشورهای مختلف انگیزه خرید لوازم الکترونیکی مصرفی را نشان می دهد.
در آلمان، اظهارات مخالف در مورد خرید لوازم الکترونیکی کاملا متعادل است. در مکزیک و هند، تمرکز بیشتر بر روی پایداری است، در حالی که در سنگاپور، ویژگی ها و مدل نقش دارند. (منبع تصویر: YouGov)
به هر حال در سطح جهانی ایستاده است گوشی های هوشمند با 32 درصد در رتبه اول خرید لوازم الکترونیکیپس از آن لپ تاپ ها با 17 درصد و تلویزیون ها (15 درصد) قرار دارند. کنسول های بازی و دستگاه های تناسب اندام هوشمند هر کدام 7 درصد از جایگاه های پایین را به خود اختصاص داده اند. اما پاسخ دهندگان وقتی دیگر به دستگاه ها نیازی ندارند چه کار می کنند؟ به گفته YouGov، بیشتر دستگاه های مورد استفاده گرد و غبار را در کشوهای خانه جمع می کنند. اما انتقال آن به خانواده و دوستان نیز با 36 درصد بسیار محبوب است و پس از آن فروش (28 درصد) و بازیافت (26 درصد) قرار دارند. از آنجایی که در دستگاه های قدیمی بسیاری فلزات و مواد بازیافت که می تواند برای فناوری جدید مورد استفاده مجدد قرار گیرد (کلید واژه: اقتصاد دایره ای)، بازیافت یکی از سازگارترین راه حل ها با محیط زیست در زمان کمبود مواد خام است.

اگر شرکت ها برای آگاهی بیشتر از محیط زیست کمپین کنند، اتهامات مربوط به شستشوی سبز به سرعت مطرح می شود. اما در واقع این به چه معناست؟

پایداری و حفاظت از داده ها در آینده مرتبط تر خواهد شد

این مطالعه همچنین به شدت با معیارهای خرید خاص سروکار داشت. در سطح جهانی، در 12 ماه گذشته با 64 درصد قیمت مهم ترین دلیل خرید، پس از آن ویژگی های خاص (48 درصد) و سهولت استفاده (43 درصد). در مقابل، حریم خصوصی و حفاظت از داده ها با 20 درصد در جایگاه هشتم قرار دارند و پس از آن رنگ ها (20 درصد) و آخرین. پایداری تنها با 14 درصد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقاله پایداری در GIGA

شرکت های مختلفی در حال فعالیت هستند تولید لوازم الکترونیکی مصرفی به محیط زیست احترام می گذارد: به عنوان مثال در زمینه گوشی های هوشمند، برند Fairphone وجود دارد که وظیفه تولید عادلانه ترین گوشی های تلفن همراه (برای تست Fairphone 4) را برای خود تعیین کرده است. با این حال، غول های الکترونیکی مانند سامسونگ و اپل نیز از محصولات خود برای جلب توجه بیشتر و بیشتر به مشکلات زیست محیطی استفاده می کنند.

آیا می خواهید در مورد پایداری بیشتر بخوانید؟ سپس ما در اینجا مقالات مناسبی برای شما داریم: