آلمانی ها ترجیح می دهند این کانال را تماشا کنند

موفق ترین نمایش ZDF سال بود شرط می بندم که..؟ با 10.44 میلیون بیننده. در جام جهانی قطر، بازی آلمان و اسپانیا بالاترین ریتینگ سال را به خود اختصاص داد. 17.06 میلیون بیننده بازی گروه دوم را تماشا کردند که معادل 48.6 درصد سهم بازار است (منبع: ZDF).



منبع به هر کانالی که وارد شوید، تلویزیون مناسب را به این ترتیب پیدا می کنید:

ZDF: شرط می بندم که…؟ موفق ترین نمایش

چه زمانی قوی ترین پخش کننده خصوصی RTL می تواند منتظر سهم 7.5 درصدی باشد و پس از آن Sat.1 (5.1 درصد)، Vox (4.7 درصد) و ProSieben (3.3 درصد) قرار دارند. همه پخش‌کننده‌های خصوصی سهم بازار را از دست داده‌اند.

وقتی نوبت به ایستگاه‌های تلویزیونی می‌رسد، آلمانی‌ها به برنامه مورد علاقه‌شان وفادار می‌مانند: برای یازدهمین بار متوالی، همان‌طور که خود ایستگاه با افتخار اعلام می‌کند، یک پیشنهاد خدمات عمومی اغلب روشن می‌شود. پخش‌کننده می‌تواند سودهایی به‌ویژه در کتابخانه رسانه‌ای داشته باشد – اما پیشتاز در حال ذوب شدن است.

ZDF همچنان محبوب ترین ایستگاه تلویزیونی است

همچنین در سال 2022 بینندگان تلویزیون آلمان دومین تلویزیون آلمانی که اغلب روشن می شود. برای یازدهمین بار متوالی، ZDF قوی ترین پخش کننده از نظر رتبه بندی است. با این حال، صدا و سیما نباید روی کارها استراحت کند زیرا سهم بازارش اندکی کاهش یافته است.

برنامه اصلی ZDF در سال جاری به یکی می رسد سهم بازار 14.6 درصد، یک سال قبل 14.8 درصد بود. رتبه اول با 12.3 درصد در رتبه دوم قرار دارد. افزایش جزئی 0.2 درصدی داشته است.

طبق اظهارات خود، ZDF با پیشنهادات تلویزیونی و استریم خود به طور میانگین به 64.14 میلیون نفر در ماه می رسد. 82 درصد جمعیت از سه سال استفاده از کتابخانه رسانه ZDF در سال 2022 به 5.8 میلیون بیننده رسید. کانال های یوتیوب ZDF افزایش 22 درصدی را ثبت کردند.