علاوه بر تسلا و اکنون توییتر، چند شرکت دیگر در امپراتوری ماسک وجود دارد:
آیا ماسک شکست خورد؟ برای خداحافظی خیلی زود است
علاوه بر آسیب به تصویر آنها، 49 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار داشتند: «تسلط بر توییتر و کپرهای مرتبط با آن نیز تمایل به خرید تسلا تحت تاثیر قرار گرفت puls Marktforschung GmbH، که یک نظرسنجی فعلی را انجام داده است، توضیح می دهد. بیش از 1000 نفر که قصد خرید خودرو در شش ماه آینده را دارند یا در 12 ماه گذشته آن را خریده اند هر ماه مورد بررسی قرار می گیرند.
بدتر شدن تصویر تسلا قابل پیش بینی بود، و اعلام شد – و اکنون اینجاست: برند تسلا هرگز در ادراک عمومی در آلمان بی مناقشه نبوده است، اما همه چیز اکنون به وضوح رو به پایین است. 61 درصد از پاسخ دهندگان نشان می دهد که تصویر از تسلا آسیب دیده دارد. دلیل: تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، رئیس تسلا. تنها 9 درصد این تصاحب را از دیدگاه تسلا مثبت ارزیابی کردند.
با وجود تمام انتقادات موجه از ایلان ماسک، باید در نظر داشت که این به هیچ وجه اولین بار نیست که این تاجر عجیب و غریب با اقدامات خود بادهای مخالف شدیدی را برانگیخته است. در دراز مدت، که تا کنون هرگز متوقف نشد