آلدی میزهای گرامافون شیک با USB را با قیمتی مسخره به فروش می رساند

دستگاه ضبط USB Maginon HS-T08 هم اکنون از Aldi و با قیمتی بی نظیر موجود است. این به شما امکان می دهد از مجموعه موسیقی خود به روشی کاملاً جدید لذت ببرید بدون اینکه بودجه خود را کاهش دهید. چه در حال حاضر مجموعه وسیعی از وینیل داشته باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید، این صفحه گردان راهی عالی برای غوطه ور شدن در دنیای صدای آنالوگ با بودجه به شما ارائه می دهد.

Maginon HS-T08 اکنون از 59.99 یورو در Aldi

صفحه گردان USB Maginon HS-T08 یک دستگاه مقرون به صرفه است که همچنان کیفیت صدای خوبی را ارائه می دهد. با درایو تسمه و 3 تنظیمات سرعت (33 1/3، 45 و 78 دور در دقیقه) می توانید کل مجموعه وینیل خود را پخش کنید. علاوه بر این، مدل دارای بلندگوهای استریو یکپارچه، بنابراین می توانید مستقیماً بدون نیاز به دستگاه های اضافی از آن استفاده کنید.

آیا می خواهید تجربه موسیقی معتبری را که فقط وینیل می تواند ارائه دهد را تجربه کنید؟ سپس باید این پیشنهاد را بررسی کنید Maginon HS-T08 نباید از دست داد در Aldi در حال حاضر می توانید دستگاه را با قیمت ارزان تهیه کنید 59.99 یورو (مشاهده پیشنهاد در Aldi). هزینه ارسال اضافی 4.95 یورو است. در مقایسه قیمت، حداقل 80 یورو در غیر این صورت باید پرداخت شود، بنابراین شما در اینجا معامله خوبی خواهید داشت.

Maginon HS-T08

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

صدای بی نظیر و دلنشین صفحات وینیل به سادگی بی نظیر است. اکنون می توانید گنجینه های فراموش شده خود را دوباره کشف کنید و از موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت درجه یک لذت ببرید، زیرا Aldi دارای یک پخش کننده ضبط USB مدرن با قیمتی بی نظیر است. ما پیشنهاد را از نزدیک بررسی کردیم و آن را برای شما ارزیابی کردیم.

Aldi: دستگاه ضبط مدرن USB با قیمت 59.99 یورو

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/09/2023 03:40

صفحه گردان Maginon چه چیزی به شما ارائه می دهد؟

Maginon HS-T08

صفحه گردان Maginon نیز با سهولت استفاده از آن مشخص می شود. با عملکرد توقف خودکار وقتی ضبط تمام شد، صفحه گردان به طور خودکار متوقف می شود. علاوه بر این، به لطف یکپارچه پورت USB آهنگ های مورد علاقه خود را مستقیماً به رایانه منتقل کنید و آنها را به صورت دیجیتال ذخیره کنید. این به شما امکان می دهد از مجموعه وینیل خود در حال حرکت لذت ببرید یا آهنگ های مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، الف کارت خوان SD یکپارچه شده است و همچنین می توانید از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنید بلوتوث به صفحه گردان وصل کنید

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/09/2023 03:40

به جای 99 یورو RRP: میز گردان USB با بلندگوهای استریو یکپارچه، کارت خوان SD و اتصال بلوتوث.