آلدی لوازم جانبی مناسب برای دوچرخه برقی و ماشین شما را در روز دوشنبه ارزان تر می فروشد

در Aldi می توانید از 19 سپتامبر 2022 یک اکسسوری واقعا کاربردی را با قیمت کاهش یافته تهیه کنید. این دستگاه نه تنها امنیت شما را در جاده تضمین می کند، بلکه حتی می تواند در هزینه شما نیز صرفه جویی کند. این در مورد یک کمپرسور هوای الکتریکی است که من نمی خواهم در زندگی روزمره بدون آن باشم.

آلدی کمپرسور باد برقی را به قیمت 34.99 یورو می فروشد

یک کمپرسور هوای الکتریکی در اصل یک پمپ هوا با باتری است. می توانید از آن برای باد کردن و بررسی لاستیک دوچرخه، دوچرخه برقی، خودرو یا موتور سیکلت استفاده کنید. فشار هوای فعلی روی یک نمایشگر کوچک نشان داده می شود و در صورت لزوم می توانید آن را افزایش دهید. فشار هوای مطلوب در تایرها نه تنها برای ایمنی رانندگی مهم است، بلکه همچنین می تواند هزینه سوخت و سایش تایر را کاهش دهد.

آنچه باید در مورد آلدی بدانید:

چنین کمپرسور هوای برقی چه کاری می تواند انجام دهد؟

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/09/16 04:32

اگر دوست دارید با دوچرخه، دوچرخه برقی، ماشین یا موتور سفر کنید، فشار باد لاستیک ها باید مناسب باشد. این تنها راه برای اطمینان از تماس ایمن با جاده است. از 19 سپتامبر 2022، Aldi یکی از آنها را با “VoltPump” به فروش می رساند. کمپرسور هوای برقی از 4SMARTS فقط 34.99 یورو (به آلدی نگاه کنید). این پیشنهاد فقط در محل Aldi Nord معتبر است. Aldi Süd آن را در محدوده خود ندارند.

قیمت محصولات مشابه معمولا در آمازون 40 یورو یا بیشتر است. اگر کوپن 10 درصدی را فعال کنید، برای یک مدل کمی ارزان تر است. سپس به 36 یورو می رسید (مشاهده در آمازون). دامنه عملکردها یکسان است، فقط می توانید از باتری پمپ به عنوان پاوربانک برای گوشی هوشمند خود نیز استفاده کنید. مدل Aldi ارزش افزوده را ارائه نمی دهد.

ZOVHYYA باتری پمپ هوا 150PSI پمپ هوا الکتریکی 4500mAh مینی کمپرسور هوا USB نوع C ورودی فا

Aldi و بسیاری دیگر از تامین کنندگان کمپرسورهای هوای برقی دارای آداپتورهایی هستند که می توان توپ های مختلف، تشک های بادی و موارد دیگر را باد کرد. من شخصاً صاحب کمپرسور هوای الکترونیکی شیائومی هستم و دیگر نمی‌خواهم بدون آن باشم (آن را در آمازون بررسی کنید). من از آن برای بررسی منظم فشار هوا، به خصوص در موتور سیکلت ها، بلکه در دوچرخه های الکترونیکی استفاده می کنم و به سادگی در جاده احساس امنیت بیشتری می کنم.



منبع

ZOVHYYA باتری پمپ هوا 150PSI پمپ هوا الکتریکی 4500mAh مینی کمپرسور هوا USB نوع C ورودی فا