آلدی فردا یک ژنراتور قدرتمند را با قیمت مقرون به صرفه می فروشد

Scheppach SG2500i دارای 4.1 لیتر بنزین و 350 میلی لیتر روغن است. موتور 4 زمانه هوا خنک با 79 سانتی متر مکعب قدرت 3 اسب بخار و صدای بلند 64.1 دسی بل دارد. دارای دسته حمل و نقل و وزن آن 17.5 کیلوگرم است. زیر در بار کامل، مولد برق 1.27 لیتر در ساعت مصرف می کند. در آمازون، این دستگاه به 4.3 از 5 ستاره ممکن دست می یابد (به آمازون نگاه کنید). بنابراین اکثر خریداران بسیار راضی هستند.

اگر می خواهید در مواقع اضطراری از خود محافظت کنید، معمولاً یک ژنراتور برق پایه را تشکیل می دهد تا انرژی شما تامین شود. به زودی می توانید دوباره Scheppach SG2500i را در فروشگاه اینترنتی آلدی خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی آلدی ژنراتور برق را به قیمت 399 یورو به فروش می رساند

می توانید از ژنراتور خورشیدی به عنوان جایگزین استفاده کنید:

Scheppach SG2500i: ژنراتور برق چه کار می کند؟

Scheppach SG2500i یک خروجی حداکثر 2000 وات است و بنابراین می تواند دستگاه های قدرتمندتری مانند ماشین ها را نیز کار کند. دو پریز 230 ولت موجود است. علاوه بر این، شما دو پورت USB در دسترس دارید که به عنوان مثال می توانید تلفن همراه خود را مستقیماً به آن وصل کنید. فن آوری مدرن اینورتر تضمین می کند که ولتاژ ثابتی در دسترس است و همچنین می توانید دستگاه های حساس مانند لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه را متصل کنید.

ژنراتور برق 30 یورو ارزان تر از دفعه قبل فروخته می شود و فروشگاه اینترنتی Aldi را ارزان ترین ارائه دهنده می کند. در Norma24 باید 449 یورو به اضافه هزینه حمل و نقل برای همان مدل بپردازید (به Norma24 نگاه کنید). نمایندگی ها از طریق آمازون چیزی حدود 448 یورو دریافت می کنند (به آمازون مراجعه کنید). بنابراین اگر می خواهید یک ژنراتور قدرت کمی قوی تر داشته باشید که هزینه زیادی نداشته باشد، باید آن را انتخاب کنید.

ژنراتورهای برق در حال حاضر تقاضای بالایی دارند. علاوه بر ژنراتورهای خورشیدی که از خورشید تغذیه می کنند و باتری دارند، ژنراتورهای برقی که با بنزین کار می کنند نیز راه خوبی برای آماده شدن برای خاموشی احتمالی هستند. فروشگاه اینترنتی آلدی از 23 فوریه 2023 Scheppach SG2500i تنها با 399 یورو به علاوه هزینه های حمل و نقل (به فروشگاه آنلاین Aldi مراجعه کنید). این پیشنهاد همچنین در دفترچه قابل مشاهده است:

فروشگاه اینترنتی Aldi به زودی Scheppach SG2500i را دوباره با قیمت 399 یورو به فروش خواهد رساند. (منبع تصویر: بروشور الدی)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع