آلدی در هفته آینده یک گریل گازی اندرس با منطقه توربو 800 درجه را با بالاترین قیمت می فروشد.

وقتی خورشید می تابد، بسیاری از مردم می خواهند کباب کنند. اگر گریل مناسب ندارید پس مشکل دارید. Aldi به زودی یک پیشنهاد واقعا خوب خواهد داشت، زیرا می توانید یک کباب پز گازی را از اندرز تهیه کنید که خیلی بزرگ نیست و دارای چند ویژگی خاص با قیمت مناسب است.

آلدی گریل گازی اندرس را 249 یورو می فروشد

قیمت 249 یورو در Aldi برای گریل گازی اندرس بسیار خوب است. مدل های با منطقه 800 درجه توربو معمولاً بسیار گران تر هستند (به آمازون نگاه کنید). با این قیمت، یک کوره گاز معمولی با سه مشعل، اما بدون ویژگی خاص، دریافت می کنید. در اینجا یک گریل گازی درجه یک که خیلی بزرگ نیست، با قیمتی مقرون به صرفه دریافت می کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اساسا برای همه کسانی که کوره گاز هیولایی نمی خواهند. کوره های گاز اغلب بسیار بزرگ هستند و مشعل های زیادی دارند. در اینجا شما دو مشعل معمولی و یک مشعل توربو در دسترس دارید. همین کافی است برای غذا دادن به چندین نفر بدون مشکل. همچنین سیستم شبکه سوئیچ Enders وجود دارد تا بتوان از لوازم جانبی مانند تابه استفاده کرد. همچنین هیچ مشعل خارجی وجود ندارد که برای بسیاری از گریل های معمولی اضافی است. اما با منطقه توربو 800 درجه می توانید استیک های عالی تهیه کنید.

وقتی کباب پز گازی انتخاب مناسبی برای شماست:

برای چه کسانی ارزش خرید گریل گازی از آلدی را دارد؟

اگر به دنبال یک کوره گازی جدید هستید که بیش از حد بزرگ نباشد، اما همچنان برخی از ویژگی های خاص را ارائه می دهد، می توانید از 15 می به Aldi Nord و Süd ضربه بزنید. اینجاست که Boston Pro 3 Turbo تبدیل به یک می شود قیمت فروخته شده فقط 249 یورو. فروش در شعبه‌های Aldi انجام می‌شود، بنابراین می‌توانید در هر جایی ضربه بزنید (به Aldi Nord مراجعه کنید).

Enders Boston Pro 3 Turbo یک کباب پز گازی درجه یک با قیمت مناسب است. ظاهر خوبی دارد و شما سه سال ضمانت دریافت می کنید. شما واقعاً به بیشتر نیاز ندارید. فقط در صورتی که قرار است گریل بیرون باشد، باید یک پوشش محافظ آب و هوا تهیه کنید.