آلدی از امروز یک تلویزیون QLED 55 اینچی با اندروید تی وی را با قیمت بالا به فروش می رساند

Aldi گهگاه پیشنهادهای واقعا خوبی در فروشگاه آنلاین خود دارد. از 20 مارس شما را پیدا کنید Medion Life X15549 به قیمت 399 یورو در پیشنهاد (به آلدی نگاه کنید). هزینه های حمل و نقل نیز وجود دارد، اما قیمت واقعاً قوی است. شما یک تلویزیون 55 اینچی با فناوری QLED و Android TV به عنوان سیستم عامل دریافت می کنید، بنابراین با برنامه ها و خدمات پخش بسیار رایگان هستید.

Medion X15549: تلویزیون QLED با Android TV ارائه شده است

برای چه کسانی ارزش خرید تلویزیون مدیون را دارد؟

اساسا برای همه کسانی که به دنبال یک تلویزیون 55 اینچی همه کاره هستند که به لطف فناوری QLED کیفیت تصویر کمی بهتر از سایر تلویزیون های ارزان قیمت ارائه می دهد. انواع استانداردها مانند HDR پشتیبانی می شوند و در صورت لزوم می توانید تلویزیون را قطع کنید. کنترل از راه دور حتی از کنترل صوتی از طریق دستیار گوگل نیز پشتیبانی می کند. برای قیمت 399 یورو، این یک معامله واقعا خوب است.



منبع

اگر می خواهید خودتان را با یک تلویزیون خوب و ارزان پذیرایی کنید، باید امروز نگاهی به فروشگاه اینترنتی آلدی بیندازید. یک تلویزیون مدیون با 55 اینچ و تکنولوژی QLED در آنجا با قیمتی واقعا جذاب به فروش می رسد.

Aldi تلویزیون های QLED را به قیمت 399 یورو می فروشد

تلویزیون مدیون به تفصیل در ویدیو ارائه شده است:

قیمت 399 یورو بسیار خوب است، زیرا جایگزین ها تقریباً 500 یورو قیمت دارند (به آمازون مراجعه کنید). بنابراین آلدی به وضوح پیشنهادات دیگر را کاهش می دهد. شما مجبور نیستید از نظر تجهیزات سازش را بپذیرید. شما یکی را دریافت می کنید تلویزیون 4K با فناوری QLED، که ارائه زیبای محتوا را تضمین می کند. همه اتصالات رایج مانند 3x HDMI و یک تیونر سه گانه در دسترس. بنابراین می‌توانید کنسول‌ها را متصل کنید و تلویزیون کلاسیک تماشا کنید.

Android TV تلویزیون مدیون را به یک تلویزیون هوشمند قدرتمند تبدیل می کند. شما دارید دسترسی به اکوسیستم فروشگاه Google Play و بنابراین نه تنها همه سرویس های پخش رایج، بلکه برنامه های دیگری که می توانید مستقیماً در تلویزیون از آنها استفاده کنید. این به تنهایی تضمین می کند که این تلویزیون در آینده مقاوم است.