آبگرفتگی کامل: رقیب دیزنی با شکست سینمای تاریخی روبرو شد

می‌توانید تریلر رسمی بازی Ruby Dives را در اینجا ببینید:

این همان چیزی است که منتقدان در مورد غواصی روبی می گویند

آخرین فیلم انیمیشن DreamWorks، Ruby Dives، یک فاجعه کامل است. در اولین آخر هفته پس از انتشار، این ماجراجویی رنگارنگ تنها توانست حدود 6 میلیون دلار در ایالات متحده به ارمغان بیاورد – یک رکورد منفی تاریخی برای استودیو، که از سال 1998 طرفداران فیلم را در سراسر جهان خوشحال کرده است.

سال گذشته استودیوی کالت DreamWorks شرکت کرد Puss in Boots 2: The Last Wish به اعصاب خورد این فیلم نه تنها مورد استقبال منتقدان واقع شد (95 درصد در روتن تومیتوز)، بلکه در باکس آفیس بین المللی نیز نمایش خوبی داشت و بیش از 484 میلیون دلار فروخت.

«Ruby Dives به اندازه کافی جذاب است، به اندازه کافی هیجان انگیز و به اندازه کافی خنده دار است که شکست بخورد، اما DreamWorks – استودیویی که ثابت کرده است می تواند Pixar را در هنگام فراتر رفتن از مرزهای فیلم انیمیشن به چالش بکشد.» – تصمیم گرفت آن را بازی کند. اینجا امن است.»

با این حال، منتقدان علاقه کمتری به فیلم انیمیشن دارند. در جمع‌آوری بررسی، Ruby dives دارای امتیاز مختلط 49 درصد است. به عنوان مثال، واشنگتن پست به شرح زیر قضاوت می کند:

اوضاع در رقیب دیزنی نیز خوب پیش نمی رود:



منبع

در نظرات زیر پست لینک شده توییتر، ناامیدی در بین طرفداران در حال گسترش است. به نظر او، روبی گیلمن، نوجوان کراکن، همانطور که در اصل فیلم نامیده می شود، لیاقت چنین گیشه ناچیزی را نداشت.

دیزنی امسال با انیمیشن Elemental شکست بزرگی داشت. با این حال، اوضاع برای رقبا بهتر پیش نمی رود، زیرا فیلم جدید DreamWork نیز سقوط بزرگی را ایجاد می کند. ما تمام اعداد مهم را به شما می دهیم.

فیلم جدید DreamWorks به شدت شکست خورد

در سطح بین‌المللی، این فیلم در باکس آفیس نزدیک به 13 میلیون دلار می‌آید، اما با بودجه خوب 70 میلیون دلاری، شکست تقریباً عالی است.